torsdag 8 juli 2010

Shopaholic-varning!

Fick massa inspiration på ett forum jag är med i. Så igår åkte jag och handlade lite förvaring... Okej, det gick överstyr, som vanligt! Men jag behöööver ju. Det blev en arkivbox, förvaringslåda och en pärm till stämplarna från Clas Olsson... Försökte ladda upp bilder men jag sitter med min mobil som modem så det blev för mycket för min stackars telefon. Å sen blev det lite IKEA... Bara lite burkar till blommor, blad och embossingpulver och plastpåsar med ziplås.. För att avsluta så blev det Plantagen och nya rosor(se nedan), bensin till klippare och trimmer och lite fina floristtrådar som jag brukar göra armband av. (Bild på det kommer oxå senare. )



Jag pysslade lite igår men eftersom jag är i stugan så känns det lite bökigt och krångligt, blev lite motiv stämplade iaf. Har bestämt mig för att köpa Tim Holtz Distress Ink när jag får lite påfyllning på kontot. Mina akvarellpennor räcker liksom inte till och jag är så nyfiken på dessa fantastiska färger... Tror att det blir en sväng till Magnolia nästa vecka. :)


Kram å sånt!
/Terés

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails