söndag 16 maj 2010

Barnkalas!

Idag hade vi ett gemensamt kalas för Linus och Sara... Smidigt att de fyller så nära så man kan bjuda hela klassen. Alla utom 2 kom så det blev 17 barn som sprang sig svettiga på Laserdome. Jättelyckat förutom min son som givetvis började gråta. Han är så dålig förlorare. Vet inte hur man ska komma till rätta med det riktigt.

Det var alltså 17 stojande barn och techno i ca 2 tim... Vilket resulterade i bultande huvudvärk och yrsel när vi kom hem. Jag stensomnade på soffan och sov i 3½ tim. Tur att sambon åkte och köpte pizza, annars hade vi fått svälta. Inget i kylskåpet och jag var helt färdig som artist! Nu ska jag sova så jag orkar gå med Linus till skolan i morgon...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails