lördag 17 juli 2010

Kär i Tim Holtz...

... eller hans produkter iaf... Har precis köpt mina första Distress ink pads och en flaska med refill. Det blev Tattered Rose på flaska eftersom jag kommer använda den till att måla med, mest, och Walnut Stain, Antique Linen och Spiced Marmalade på dyna. Har som ni ser i inlägget nedan testat lite redan. Jag använde vanliga disksvampar som "blending tool" å det funkade men jag tror att jag köper make up-svampar snart. Älskar färgerna och hur de går att blanda!

Jag har tittat på lite filmer på Youtube som beskriver olika tekniker och my god va mycket fint man kan göra! Jag fick ett totalryck och har nu budat på MASSOR av olika färger på Tradera... Så om det vill sig riktigt "illa" så har jag snart 15 färger till om några dagar! Ojdå! :D Men det blir ju så fint! To be continued...

/Terés

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails