lördag 21 januari 2012

Kalenderswap på SS-forumet Del 1

Nu har vi äntligen fått kalendern... Vi var 12 som skapade var sin månad. Tyvärr var det en månad som inte kom fram så vi får göra en ny, var och en. Här kommer Januari! Det var min månad faktiskt...


Jag har använt min Bind-it-all och 1 1/4" O-wire i antik mässing. Själva kalendern gjorde jag enkelt i Word och Januari har jag fått hjälp av fina vännen Maya att skära ut med hennes Silhouette. Det var innan jag fick en egen eCraft... Det var nog när jag kom hem med dessa små utskäringar som sambon verkligen fattade grejen med en sån, tror jag! Eller så var det för att jag pratade oavbrutet om elektriska skärmaskiner efter det... Så kan det ha gått till... Maya syr ofta på sina alster så jag fick lite feeling, vet inte om det var så bra idé egentligen men nu är det en sydd kant runt om iaf. Inte den snyggaste men jaja...

Jag stämplade snöflingorna med DI Pumice stone och Versa Mark embossingdyna.

Fler månader kommer inom kort... Hej så länge!

4 kommentarer:

  1. Vad fin den är! Nu är jag nyfiken på resterande månader. Du visar dem väl vartefter? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Japp, har portionerat ut dem lite bara... Jag visar fram till juni månad nu under nån vecka, och sen blir det troligtvis lite uppehåll tills jag har gjort en Juli, den saknas...

      Radera
  2. SUPERfin! Ser fram emot att se fler!
    Ha en toppenhelg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails