torsdag 2 februari 2012

Present till en scrappare...

Min fina vän Ulrika har fyllt år och givetvis fick hon en handgjord present med pysslmaterial i! Här kommer lite bilder:

Pionpapper, Sagan om våren, en av Ulles favoriter. Självklart val! Påsen har jag köpt på Magnolia i stan...
En gardenia och tre rosor... Blev ganska lagom. Det är glitter på rosorna, de fick jag i ett blogcandy från Scraplagret å äntligen hittade jag det perfekta tillfället att använda dem. 
Det här fanns i paketet! Det bästa limstiftet, helt fantastiskt bra, och bred Scor-Tape. Tejpen är ovärderlig när man gör minialbum. 
Det här var oxå till henne... Med det visste hon ju såklart inte när jag bloggade det förra veckan hos En Liten Butik... Hehehehe!

6 kommentarer:

  1. Tänk så lycklig hon måste blivit, så fin påse
    med pysselsaker. Underbart kort gillar den frossande damen.
    Ha en fin vecka!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jättefin påse!! Jag älskar att ge bort lite blandad kompott i en presentpåse =) Dels får man dekorera påsen fint, det är kul att köpa och fylla den och mottagaren brukar uppskatta det!

    SvaraRadera
  3. Sååå himla fint!!
    Kram Linnea 12 år
    Besök gärna min lilla blogg!;)

    SvaraRadera
  4. Underbara alster och en perfekt present
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Vilken toppenfin present! Ha en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails