lördag 26 februari 2011

Från mitt hjärta!

Tack till alla som har tänkt på mig när jag har kämpat med att bli piggare! Här kommer några speciella tack till några som har uppmärksammat mig på ett lite extra roligt sätt!

Tack för den underbara candyn jag fick av Emma på Scraplagret!

Tack till fina Ulrica som jag vann denna candyn av! Jag fick även ett helt otroligt fint kort som jag ska fota och visa i ett eget inlägg!
Denna fina Award har jag fått från två riktiga pärlor här på nätet... Annelie/Skräpan och Susy
Helt seriöst, ni är underbara och ni hjälper mig verkligen att komma upp igen med er omtanke!!! Å nu menar jag er alla som kikar in här och lämnar en rad eller två! Tack för att ni finns!

3 kommentarer:

  1. Klart vi bryr oss Terés!
    Du är så himla fin!
    Var rädd om dig!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Jaa, sköt om dig riktigt ordentligt, vi vill ju se dig och dina skapelser här snart igen.
    Kämpa på.
    Tänker på dig!!!

    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej

    Trevligt att träffas igen.
    Vi bestämde kurs hos Stina den 15 mars. Pris 200 kr.

    Lotta (FruNilssonsPysselvra.blogspot.com)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails