söndag 19 juni 2011

Tänk va snäll sambo man har ibland!

Jag fick en minifotostudio för några dagar sen... En sån här:

I got a mini photo studio as a gift from my boyfriend the other day! One of these:

 Den är liten å smidig att ta med och lätt å sätta upp. Kamerastativet är tillräckligt stabilt för min gamla Olympus Camedia C8080 och våran lilla videokamera... Allt packas ihop i en väska när man är klar. Jag ska bara stryka bakstyckena så jag slipper alla veck.

I love it and its easy to use!

Här kommer två av mina testbilder. Har inte ställt in kameran på nåt speciellt utan körde på auto. Visar även bilderna som jag tog på dessa två alster med kameran utan fotostudion...

Before

After!
Before, full daylight.

After in my "studio", no daylight at all...

Nu ska det bli roligt att lära sig kameran fullt ut!

Sen är det mer kul på gång men det får ni veta senare... Jo! Å bilden från igår är början på min mini-Smash book. Kommer video på det senare!

5 kommentarer:

  1. WOW vilken grej, den skulle man ha. fotona blir superbra. Ha så kul med din nya fotostudio....
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja d blev ju skilnad på bilderna, själv fotar jag med mobilen....
    Ja vill se video NU!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men Gud vilken karl du har då!!! Kan han lära upp min lite tror du....heehee....Så kul med en fotostudio :)

    Sen säger jag som Annelie....Videon vill jag se NUUUU!!!! eheheee...
    Kram min vän!

    SvaraRadera
  4. Super häftigt!
    Och stort grattis till Gäst DT uppdraget!!!!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. ja,det var snällt av din sambo!!
    Ska visa min man detta..hehe
    fint ägg och tag

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails