söndag 24 juli 2011

Plånbokskort / Wallet card

Jag hittade en beskrivning på ett sk Wallet card hos StampARTic som såg så himla rolig ut att göra! Det var det oxå! Det här kändes som ett passande kort till en blivande 16-åring. Givetvis ska det stoppas ner en slant eller två oxå...


Jag har använt papper från Tim Holtz Lost and Found... Urläckra! Sen har jag matchat det med svart och gul enfärgad cardstock.


 På baksidan dolde jag "remmarna" med lite cardstock och min stämpel fick plats där bak med!


Alla kanter är rivna och distressade med Vintage Photo... Med små bitar av självhäftande kardborre så hålls locket ihop.


Två små tags med lite hälsningar. Den undre är från samma mönsterpapper och den övre är akvarellpapper.


Jag har använt Rub-ons för första gången! De var nog lite gamla eller så tryckte jag för hårt för de gick sönder och ser lite spruckna ut men det är helt ok för det passade liksom in här...

Allt material har jag köpt på Pysselskafferiet.

4 kommentarer:

  1. Jätte läcker plånbok!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Den är superläcker.
    Passar ju perfekt om man ska ge bort pengar.

    SvaraRadera
  3. Jättefin - mottagaren kommer bli jätteglad :) Kram Mia.

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt!!! Älskar färgerna.

    Ha det bra!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails