tisdag 13 december 2011

Bloghop hos En Liten Butik!!!

Välkommen på Bloghop! Jag hoppas att du kom hit från Lillnettan... Om inte så får du som vill va med i utlottningen springa in till En Liten Butik och starta där! Så här bloghoppar du:

Börja hos 

En Liten Butik, där ser du oxå det fina priset!

sen går du vidare i den här ordningen:




3.Terés - HÄR ÄR DU NU!



1.Skriv kommentar i alla bloggarna (endast de som kommenterat i alla bloggar är med i utlottningen!!!).
2. Bli följare hos En Liten Butik om du inte redan är det...
Klart! Det var väl enkelt... Du har fram till på söndag på dig, alltså fjärde advent, sen drar vi en vinnare.

Här kommet mitt bidrag till vår bloghop. Temat är Kistor och min hör ihop med ett album jag visade i somras... 

Min Skatt... Ja, så hette ju ett album oxå, det är för att jag förvarar bilder på min egna lilla skatt i dem båda! Kistans kanter är målade med svart akrylfärg innan jag satte på dessa underbara papper från Jenni Bowlin.  
Prima-bling och små blommor som är stansade ur svart, röd och vit cardstock.

Bokstäverna är från två alfabeten, Vintage Market och Upon a time från Sizzix/ Tim Holtz och har fått lite Glossy Accents på sig för att poppa upp lite...

Japp, det här är min skatt!

Även insidan måste ju va fin såklart! 
De söta fjärilarna har fått både Distress Ink, Vintage Photo och Crackle Paint, Rock Candy, på sig!

En enkel brad med det perfekta budskapet fick bli mitten på blomman...
Jag hoppas att du gillade den och att du skriver en kommentar innan du hoppar vidare till 


Lycka till!

22 kommentarer:

  1. Åhhh så fin. Vad är det för kista du använt till denna?

    SvaraRadera
  2. Fniss fniss...vad roligt detta var:-) Jättehärlig kista du också har gjort. Fint när den är dekorerad invändigt också:-) Ha en riktigt god Luciadag! //Rozzan

    SvaraRadera
  3. Både en underbar kista och en ännu underbarare skatt där i! :D

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart fin skattkista!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. å vad vacker den är,underbart med pappret och blommorna.

    SvaraRadera
  6. Förstår att dden lilla sötnosen är din skatt och att han behöver den finaste kistan att bevaras i.
    Ha en fin Lucia dag!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  7. Superfin kista och det var verkligen en skatt i kistan =)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Vilken läcker kista till din söta skatt
    Kraaam C

    SvaraRadera
  9. Läcker kista! Fiffigt att förvara foton i den!

    SvaraRadera
  10. Rockigt romantisk kista. Gillar massor och himla fiffigt att förvara fototn i den. :)

    Trevlig Lucia :P.

    SvaraRadera
  11. En såååån snygg kista och vilken söt skatt du har i

    SvaraRadera
  12. Vilken fin skattkista och vad kul att det får plats foton i den =)

    SvaraRadera
  13. Din skattkista är så snygg! Gillar färgkombinationen och alla fina fjärilar! Men finast av allt var så klart innehållet, vilken sötnos! :-)

    SvaraRadera
  14. Den bästa skatt som finns!
    Klockren färgkombo.

    SvaraRadera
  15. Men o...m...g...!!! Denna är ju hur snygg som helst!!!

    SvaraRadera
  16. Mycket vacker!! Och vilken bra ide att använda den som förvaring till alla kort ( som kanske ska scrappas ; )

    SvaraRadera
  17. Hej vännen
    de vore toppen om du kunde kolla dina mail på svensk scrapbooking.
    Du är ju med i julklapps swappen och den du är tomte åt har inte fått sitt paket än.
    Hör gärna av dig
    kram Johanna "pojjo"

    SvaraRadera
  18. Snygg kista! Gillar att du även dekorerat insidan.

    SvaraRadera
  19. Jättefin skattkista du har gjort!
    Och vad roligt med julbloghop!
    Nu hoppar jag vidare...
    God jul!!

    SvaraRadera
  20. Jättefin! Så fint att ha foton i...

    Kram Lena

    SvaraRadera
  21. Åh vad jag gillar de fina röda och svarta papperen från Jennifer Bowlin! Jag skulle också vilja kunna göra kistor...

    La Vikinga

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails