lördag 24 december 2011

God Jul!

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen senaste tiden... Det är helt enkelt så att livet har kommit emellan ett tag, men nu är jag ledig några dagar så nu ska det pysslas för fulla muggar! Igår var det etikett-tillverkning som stod på agendan, till alla julklappar! Givetvis så fotade jag inte innan jag skrev namn och satte fast dem på paketen, så jag kan inte visa upp alla här... Men en får ni se!


Jag gjorde det enkelt för mig i år... Tag nr 5 från Ranger i kraftfärgat och sen gjorde jag en variant i svart oxå. Lite stämplat och God Jul-stämpeln är embossad i vit. Snöflingorna är stämplade med embossingdyna för en ton-i-toneffekt...

Jag önskar er alla en riktigt god och avslappnad jul!

1 kommentar:

  1. Snyggt, Terés!

    GOD JUL TILL DIG OCH DIN FAMILJ!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails