onsdag 12 januari 2011

Kreativt kaos...

9 kommentarer:

  1. Mmm, men man kan väl inte räkna med annat när man just investerat i en massa nya härliga pysselsaker ; ) Det var mycket fint du hade köpt. Just den fjärilsstämpeln har jag oxå, sååå fin. Och tack vare din videosnutt så blev jag inspirerad till att använda den idag. Så här ska stämplas (på canavas)
    Tack för titten

    SvaraRadera
  2. Det var mycket fina saker du köpt. Det ska bli kul att se vad du kommer skapa framöver med dem. Själv har jag haft en djup svacka och inte fått ngt skapat på ett tag men inspirationen börjar komma tillbaka. Ha det bra. Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Härligt!
    Det är ju sådär det ska se ut när man skapar som bäst!

    SvaraRadera
  4. Hi hi, jo då ja ska "tuba" också i mårrn kanske. Kände bara inte för en massa engelska, e lite trött å slö i skallen lixom : )

    SvaraRadera
  5. Hihi, skönt att se att det inte bara är här hemma hos mig som det blir kaos! :)

    SvaraRadera
  6. *garvar* Fler som har röra ser jag :) Men det är så det ska se ut, då vet man att man har haft kul!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig röra. :D

    SvaraRadera
  8. Så där ÄR det bara! Massor med prylar, härligt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails