tisdag 11 januari 2011

Nu var det länge sen!

Jag har haft en liten svacka och inte orkat uppdatera bloggen på länge men nu blir det ändring på det... Jag ska fota lite nya alster och göra en liten video idag, så senare idag/ kväll för ni gärna kika förbi och kolla på allt nytt!


I've had a little dip and have not managed to update the blog in a long time but now I'm back on track ... I will take pics of some new stuff I've made and make a little video today, so please stop by later and take a look at all the goodies!

Hugs for now!



Kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    Vad mycket fint du har på din blogg! Visst kan det vara segt att uppdatera bloggen, desto roligare att pyssla. Du frågade om mappvagnen... Den är en utgången modell från IKEA som heter Summera, den är eftertraktad bland oss pysslare då den sväljer MASSOR!! Jag köpte den på SS av en tjej som bor i närheten av mig, den är inte så lätt att skicka. Så håll utkik om du är intresserad du blir garanterat nöjd!
    Kram //Maria

    SvaraRadera
  2. Hallå Terés!
    Åh vad jag har saknat dig både här och på min blogg och på mess!!!
    Har tänkt på dig så mycket, hoppas det är okej med dig nu!!!
    Nu blir jag så nyfiken, vill se vad du pysslar med!!!
    VAR RÄDD OM DIG!!!
    Kram på dig!
    Susy

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails