fredag 2 september 2011

Annorlunda bröllopskort...

Jag fick en snabb beställning ( fick det igår, skulle levereras idag ) på ett bröllopskort som det skulle va ett presentkort i. Paret gillar tatueringar  och det fick gärna va lite porrigt... Hmmm, Magnolia-stämplarna var heeeelt uteslutna med andra ord. Jag gjorde det som så många gör när man får hjärnsläpp: vände mig till det allvetande forumet! Självklart fick jag genast massor med svar och ett av tipsen fastnade både jag och beställaren för... En korsett med tillhörande låda! Jag fotade sent i går natt och då hade jag inte satt dit namnen och datumet än, det gjorde jag idag innan jag lämnade över det. Presentkortet gjorde jag oxå idag så det är inte heller fotat, men ni fattar grejen ändå!

Jag valde att hålla mig till tre färger, sobert och lite porrigt ;)

Lady Raven från Kenny K var klockren på baksidan!

Jag använde papper från Basic Greys kollektion Curio. 
Det blev så snyggt med öljetterna! 

Lite bling och ett hjärta passade bra!
Det tog ungefär 4 timmar att "slänga ihop" det här... Men det var det värt! Beställaren har visat det för heeeela kontoret idag ( tre våningar ) och hon var helt lyrisk! Kul när det är uppskattat...

11 kommentarer:

  1. Och det där bara slängde du ihop en kväll? *imponerad* Blev hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
  2. Riktigt häftigt och SNYGGT ! Trevlig helg Kramiz Tina

    SvaraRadera
  3. oooooooooh va snyggt :D satan vad duktig du är :D

    SvaraRadera
  4. Väldig imponerade att du bara... slängde ihop,
    denna otroliga fina korsett och ask på 4 tim
    Sk.....t snyggt!!!
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kanon SNYGGT, säger som dom andra, slängde ihop.......ler. Bara korsetten måste ju ha tagit tid. Imponerande..... Det där med hjärnsläpp känner man igen...blir det för många MÅSTEN funkar det sällan att få ihop något.
    Än en gång, SÅÅÅ SNYGGT!!!!
    Trevlig Lördag.
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. kanon snygt :) vet du någon tutorial på denna?

    SvaraRadera
  7. WOW, så urläckert allt du har gjort!
    Korsetten är underbar!

    KRAM PÅ DIG (Snart ses vi igen, kompis!!!)
    SUSY

    SvaraRadera
  8. Jättecool...älskar korsetter, och den här var verkligen läcker!!

    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  9. Så fint! Som vanligt! :)
    Å tack för tipsen om hur du gjorde med väskhandtagen på inlägget med din fina kort-väska! Det blev ju verkligen perfekt. Ska testa någon gång att altra en hel väska och då måste jag komma ihåg hur du gjorde. (Annars får jag väl fråga igen!)
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails