onsdag 28 september 2011

Mycket jobb och lite pyssel...

Jag har inte orkat pyssla så mycket sen jag började jobba heltid igen, men lite har jag fått gjort iaf! Här kommer lite bilder på en beställning jag fick av en kollega. Det kallas för Skålask och jag hittade beskrivningen hos Wenche. Här kommer lite bilder som talar för sig själva!




Här i ska det ligga ett litet halsband eller nåt liknande... Här ser man oxå det läckra mönsterpappret från Tim Holtz!

Den här dikten älskar jag!
Jag har gjort en liten sånglåda på beställning oxå men den missade jag att fota innan den åkte iväg. Mycket dumt för den var ursöt! Ska fråga beställaren om hon kan fotad en vid tillfälle... 


Nu ska jag försöka packa lite inför mässan i helgen! Tjohooooooo, så kul det blir! Om det är nån som läser min blogg som ska dit så kan ni väl komma fram å säga hej om ni ser mig! Då skulle jag bli fantastiskt glad... 

5 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer förbi i montern och hälsar på.

    SvaraRadera
  2. Så fin den var Terés! Saknar dig så!! Hoppas att allt är bra med dig vännen. Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Asken är jättefin och så härligt användbar...
    Ha det så trevligt på mässan!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Vilken super söt ask!
    See you soon!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  5. Vilken kanonfin ask..Ha det gott Kramiz Tina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails