söndag 4 september 2011

Lite kuriosa...

Jag hittade den här listan hos Jennie. Tänkte att det kunde va lite kul!


Allmänt:
Ska bli skoj: Åka till Karlstad första helgen i oktober!!!

Ska inte bli skoj att: Klippa gräsmattan i stugan.
Sparar till: En ögonlaseroperation
Pålägg som gäller: OST!
Önskar att jag var bättre på: Framförhållning...
Dagens dryck: Vatten och te.
Vad saknar du: Min mamma.
Ett band: Just nu är det Adele som gäller!
Vad har du gjort idag: Hostat, snytit mig och kollat på Ustream.
Brukar du svära mycket: Ojoj, nu började jag hosta igen...
Hur tidigt stiger du upp: 06-07
På helgerna: 10-11 om jag är barnledig.
Vad ska du göra ikväll: Elda i spisen och mysa i stugan.
Hur många timmar sover du per natt: 6-8
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag började scrappa (sommaren -10 alltså)
Favoritplagg i garderoben just nu: en ny tunn kofta från HM.
Längd: 1.57
Vikt: Jag är inte bara viktig, jag är överviktig!
Byter gärna garderob med: Anna på jobbet.
Byxa eller kjol: Byxa, jag är en jeanstjej...
Senast utlästa bok: Raymond Koury, Den siste tempelriddaren, tror jag.
Mitt hus kan beskrivas som: Stort och rosa, bor i hyreshus.
Mig själv med tre ord (just nu): sjuk, inspirerad och frustrerad.
Jag tränar: på att säga nej. 





Nu vet ni lite mer om mig... Tack för alla fina kommentarer som jag har fått den här veckan. Det gör mig så himla glad!

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade mitt tips. DJa, det går ju att göra detta med de flesta dies:) Jag har redan påbörjat ett annat 3d-projekt som kommer visas inom kort.
    Ha en fin dag!

    PS. Längtar också till mässan DS.
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar list!
    Fick man lära känna dig lite bättre, kul!

    KRAM PÅ DIG!
    SUSY

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails