lördag 7 augusti 2010

Blev inget Julkort...




Men det blev ett gratulationskort till svärmor... Hoppas inte hon läser den här bloggen, för här kommer lite bilder. Jag klantade mig lite på insidan men, äh, skit samma! Tycker det blev ok ändå. Bildkvalitén lämnar mycket att önska men det syns ändå vad jag har gjort tror jag...

Distresser och Tim Holtz stämplar sammanfattar det tror jag. Förutom "hjärtliga Gratulationer" och "Handstämplat av", de köpte jag på Pysselskafferiet idag. Papperet har jag fyndat på Tradera så jag kommer inte ihåg vad det är för märke. Scattered Straw, Wild Honey, Vintage Photo och Broken China är färgerna jag har använt. Både till att distressa och stämpla med. Tagen är stämplad med embossingdyna och det är guld jag har embossat med. Braden kommer från Pysselskafferiet och halvpärlorna har jag ingen aning om var jag fått tag i, men de är självhäftande så det är lite smidigt!








Det var allt för idag. Godnatt!



2 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt!
    Vilken insida på kortet, häftigt!

    KRAM PÅ DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! :) Jag gick loss med lite stämplar på insidan. Tyvärr gjorde jag en blunder när jag monterade framsidan först... Det har jag lärt mig nu att jag ska vänta med!

    Kram tillbaka!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails