söndag 1 augusti 2010

Trött men kan inte sova!

Den här veckan har jag varit extra trött. Har inte fått nånting gjort, alls! Det är som om jag har tuggummi i hjärnan och jag kan bara inte lyfta armarna. Typ. Men jag har iaf massor med ideér till kort. Jag kan nämligen sova alldeles utmärkt på dagarna i soffan... Skumt. Och när jag sover på dagarna brukar jag drömma livligt. Oftast löser jag problem i drömmarna.

Jag har testat mina distressfärger lite tidigare i veckan och det har mest blivit tags, olika färgkombinationer, stämplade, embossade... Ska försöka fota lite i morgon och lägga upp. Sambon gillade en av dem så mycket att han ville ha den som bokmärke. Det känns som ett bra betyg faktiskt!

Nä, nu ska jag försöka sova lite... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails