torsdag 26 augusti 2010

Trött och oinspirerad...

Jag gjorde ett kort igår men det kan jag inte visa än efterson jag ska ge bort det... Så det kommer sen om en stund :). I övrigt har jag haft ett par tunga dagar. Kroppen har protesterat mot allt vad aktivitet vill säga och jag har sovit bort stora delar av dygnet. Jag ska försöka rycka upp mig lite och kliva in i duschen nu. Sambon vill ta med mig på restaurang ikväll så nu måste jag göra mig vacker...

Ha det bäst, alla fina människor som orkar läsa mitt babbel!

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Nog börjar det kännas att det är höst i luften.
    Idag har det varit kallt i Stockholm, snart måste man sätta på sig strumpor....
    Blir så nyfiken på ditt kort nu!
    Hoppas ni kom iväg till restaurangen och att ni hade det trevligt!
    Var rädd om dig!!!
    KRAM PÅ DIG!!!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Inte för att jag vet vad som drabbat dig men kroppen är bra att säga ifrån när något är fel men vi kan vara dåliga att lyssna av dessa signaler. Var rädd om dig. Många kramar Katarina

    SvaraRadera
  3. Terés, kompis!

    Ha en bra helg!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails