torsdag 5 augusti 2010

Lite nattsuddande...

Jag har suttit och lekt med mina nya stämplar och distresser hela kvällen... Tappade bort tiden helt och vips var klockan halv 3!!! Jag måste verkligen lägga mig nu! Jag har en tid hos min handläggare på Försäkringskassan i morgon eftermiddag och jag måste sova bort lite huvudvärk för att kunna åka dit överhuvudtaget. Senaste två veckorna har jag varit extremt trött och haft mer huvudvärk än på länge. Det känns lite motigt att inte bli bättre.

Har nu varit sjukskriven sedan april och jag trodde i min naivitet att jag bara skulle va hemma i en månad eller så och sen skulle jag vara tillbaka i 120% igen. Det funkade visst inte så, så nu är det bara att gilla läget... Det är jobbigt att gå och handla till och med. Om jag går en halvtimma på ICA och handlar är jag klubbad i flera timmar efteråt. Samma sak händer om jag är ute i solen för mycket eller om jag träffar fler än tre personer samtidigt. Det är som att hjärnan stänger av efter en viss mängd stimuli.

Nä nu ska jag sluta klaga och gå i säng istället! Natti natti!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Tack för din hälsning! Det värmer alltid när någon har medkänsla. Roligt att jag hittade till dig måste jag säga. Vad har du för sjukdom, bara nyfiken då jag själv har FMS.

    Kika förbi min nya blogg, har även en utlottning där nu som du säkert vill vara med på. Tanken med nya bloggen att jag där kan skriva lite mer personligt & inte bara om mitt pyssel.

    Ha det gott, kramar Ulrica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails