tisdag 17 augusti 2010

One of those days...

Idag hade vi rehab.möte hos min läkare... Gick både bra och dåligt! Eller vad jag nu ska säga... Jag kom dit, i tid, så långt var allt bra. Samtalsnivån var bra och det kändes som att alla verkligen ville mitt bästa. Syftet var att komma fram till nån sorts handlingsplan för mig att komma tillbaka på jobbet under vintern.

Jag började plötsligt känna mig yr och sen svimmade jag... Bara så där! Jag vaknade upp på golvet och läkaren stod över mig och försökte få kontakt. Tur i oturen att jag var där kan jag tycka. Jag fick lämna lite blod för att kolla så allt såg bra ut, det gjorde det, och han kollade puls och tryck. Allt ok.

Tyvärr hade jag kört bil dit själv och det tar ca 1½ tim att köra hem igen därifrån. Självklart körde jag inte hem utan kvinnan från försäkringskassan körde hem mig. När jag kom hem sov jag 5 timmar... Så nu ligger jag hemma i soffan, fortfarande lite yr, med bilen i Habo och tycker väldigt synd om mig själv! Jag blir sjukskriven till sista oktober iaf sen får vi se... Som det är nu så orkar jag inte ens tänka på att gå tillbaka.

Blä för den här dagen! I morrn' blir det bättre...

/Terés

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails