söndag 19 september 2010

Ja, mer Julkort... Men det är ju så kul att göra! Jag gjorde insidan först och sen blev det nästan idétorka. Är inte helt nöjd med framsidan men den får va så! Jag har stämplat med Paint Dabber Gold, och till min besvikelse så syns det knappt. Inte helt lyckat.





Sen måste jag bara visa vad min kära vän Marie har gjort oxå. Hon var hemma hos mig förra helgen och hjälpte mig med städningen som jag inte fixat nu när jag är krasslig. Gulliga Marie, som alltid ställer upp när jag behöver henne... Hon blev inspirerad av alla mina grejer så med lite hjälp gjorde hon ett kanonfint kort! Vad tycker ni? Visst blev det snyggt?



Det kommer förmodligen en till uppdatering ikväll för i fredags satt jag hemma hela kvällen och lekte. Ibland är det extra skönt att vara garageänka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails