torsdag 2 september 2010

Lite tips...


Jag är säkert inte ensam om att ha hittat en karta för distresserna... Men jag tyckte det var himla smart iaf. och här hittar ni Rangers egna color charts. Fiffigt värre! Jag fotade mina egna med mobilen, så nu har jag den alltid med mig. Lite smart när man ska köpa nya, så man inte råkar köpa dubbelt. Jag duttade med dynan direkt på pappret och sen gnuggade jag lite med svamp också så man ser alla nyanserna. Tattered Rose har jag bara på flaska så det fick bli pensel där, outspädd. Jag skrev ut på matt fotopapper. Jag försökte med mitt akvarellpapper som jag vanligtvis målar på men min skrivare tyckte det var för tjockt. Jag jobbar på en lösning där, men det här får duga så länge!



Jaja, jag vet vad ni tänker... Men bara för att jag inte får shoppa nu så innebär det inte att jag inte får TÄNKA på shopping... Eller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails