måndag 6 september 2010

Snodd lista!

Snodde en lista av Anna. Tänkte att ni kanske ville veta lite strunt om mig... Jag utmanar er som läser den att lägga upp en likadan på eran blogg. Lämna gärna ett spår så jag hittar er!

Hur gammal är du om fem år? 38
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Förutom datorn, min son...
Hur lång är du? 157 cm
Vilken är den senaste filmen du sett? Guldkompassen
Vem ringde du senast? Richard
Vem ringde dig senast? Marie
Hur löd det senaste sms:et du fick? Ok.
Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? separerade, Pappa är sambo och mamma är död.
När såg du senast din mamma? 18 februari 2008
Vilken ögonfärg har du? melerade i alla färger, oftast är de lite grön-blå, om jag är arg blir de grå-blå tydligen...
När vaknade du i dag? kl 07
Vilken är din favoritplats? hemma är det soffan, borta är det i mormors sommarstuga i Norrland.
Vilken plats föredrar du minst? Akutens vänterum.
Vad skrämde dig om natten som barn? Allt!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Richard som sa nåt roligt vid matbordet nyss... :)
Hur stor är din säng? 140 cm
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
Hur många landskap har du bott i? Västerbotten, Ångermanland, Västra Götaland
Vilka städer har du bott i? Umeå och Borås ( Rundvik räknas inte som stad direkt, hihi)
Är du social? Vanligtvis
Vilken är din favoritefterrätt? Ananaspaj
Tycker du om kaffe? jag kommer aldrig bli så vuxen.
Vad dricker du till frukost? Te
Sover du på någon särskild sida? Höger
Kan du spela poker? Kan väl, men mitt pokerfejs är kanske inte det bästa…
Tycker du om att mysa/kela? Ja!
Är du en beroendemänniska? Lite kanske...
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, min kusin som föddes på min 19:e födelsedag
Vill du ha barn? Har ett... Räcker en stund till!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska
Har du någonsin åkt ambulans? Ja...
Föredrar du havet eller en bassäng? sitta vid havet men bada i bassäng.
Vad spenderar du helst pengar på? Pyssel och Linus
Äger du dyrbara smycken? Ja, några ärvda från mamma som jag är rädd om.
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Medium
Kan du rulla med tungan? Jupp!
Sover du med gosedjur? Räknas Richard? Annars nej...
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja
Vad har du närmast dig just nu som är rött? CS
Flirtar du mycket? Nej.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "Jag vilar i sovrummet. Puss T"
När var du i kyrkan senast? På Linus skolavslutning förra året.
Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingen! Högstadiet var skit!
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Tre plågsamma dagar på festival!
Vad lyssnar du på just nu? National Georaphic som är på på tv'n.
Vem såg dig naken senast? Gissa! :P
Vad är det för färg på din tandborste? Vit och blå
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Marie
Har du någon piercing? Nej.
Din största vinst? 50 kr kanske.
Civilstånd? Sambo
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Svensk Scrapbooking, Tim Holtz, de bloggar jag följer som har blivit uppdaterade, Youtube...
Är du fåfäng? Lite, det är väl alla...
Vilket är ditt drömjobb? vet inte, försöker lista ut det...
Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jobba som volontär i Afrika... Göra nåt humanitärt, göra skillnad!
Vad har du haft för husdjur? Katt, hund och vandrande pinnar
Svär du ofta? För ofta tyvärr, jobbar på förbättring!
Sverige när det är som bäst? På våren när det börjar bli varmt, men det fortfarande är "nygrönt".
Kan du åka slalom? lite, tar mig upp och ner i af...
Vad har du ätit i dag? Champinjonsoppa och ugnsbakad falukorv med potatismos
Vad har du för utbildning? Hästskötarutbildning
Vilken är din bästa egenskap? Kärleksfull
Vilken är din sämsta egenskap? Jag är en slarvmaja.
Saknar du något? Ja.
Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja!
Vad gör dig ledsen? Orättvisa
Vad gör dig glad? Min familj
Vad ska du göra i helgen? Umgås med familjen.
Vad är det knasigaste du gjort? Det finns nog mycket att välja på....
Vad har du för laster? Laster? vad är det??? ;)
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kolla in tutorials på Youtube.

4 kommentarer:

  1. Hihihi, kul! Har kopierat listan, även om jag höll på att somna under tiden - den var lång!!
    http://scraplinda.blogspot.com/2010/09/snodd-lista.html

    SvaraRadera
  2. Vilken rolig grej!!!
    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. Svar på din kommentar hos mig: Ja, jag såg listan hos dig när jag surfade runt och hade då precis sett den hos Scraplinda, så då kände jag att "Äh, klart jag ska hoppa på!" :-) Kul med lite sådant emellanåt.

    SvaraRadera
  4. Halloj!
    Kul att läsa andras svar på frågorna...

    He en skön dag // Kikki

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails