torsdag 21 oktober 2010

Bilder bilder bilder... ännu mer!

Det här är kort och andra alster som finns att titta på hos Stina på Pysselskafferiet...

Jag gjorde två olika kort på samma kortbas för att visa upp. Det första blev ett grattiskort men lite somrig känsla... Det andra är ett julkort som finns lite längre ner i inlägget.




Jag kan inte hjälpa det men jag tycker Halloween är så himla kul! Här har jag gjort ett kort och en påse från Graphic 45's Halloween in Wonderland kollektion. Såååå kul, sååå fina papper och man behöver inte bara göra Halloweenkort med det det är väldigt användbart till andra teman oxå. Igår gjorde jag en grattistag med dessa papper som hade en helt annan känsla. De funkar liksom året runt om man gillar färgstarka papper! Blommorna har jag gjort själv och allt material finns hos Stina.



Ja, här är julkortet från samma kortbas som längst upp... Visst blev det en helt annan känsla!



Den här asken är också från Graphic 45's 8" paperstack. det fanns så mycket snyggt att välja på så jag kan nog göra askar för hela slanten... Hmmm, det fattas en halvpärla ser jag... Jaja, får väl limma på en ny! Den här fick lite fint band rund kanten istället för glitter. Rosen fick däremot glitter på sig. Man kan inte få för mycket glitter på julgrejer liksom ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails