lördag 2 oktober 2010

YouTube-favoriter...

Här kommer några av mina YouTube favvisar. Här får jag mycket idéer och tips och trix.

Den här kvinnan är helt otrolig på att hitta på! Laura är min idol! Hon har även liveklasser på Ustream som är helt fantastiska. Tyvärr är hennes kvällsklasser lite tokig tid här i Sverige ( kl 4 på morgonen) men hon spelar även in allt så man kan kolla efteråt. Även om det inte är lika kul som att va med på chatten och ställa frågor till henne direkt så är det ändå riktigt bra klasser.


Arlene visar alltid de bästa idéerna och massor med fina saker.


Samantha har jag länkat till innan men hon är ju bara så rolig. Kolla in hennes visning av hennes scraprum i 4 delar... VILL HA!


Vill man ha en crashcourse i tekniker så är Jennifer McGuire en fenomenal lärare! Kolla in hennes urgulliga son i den här videon innan ni kollar vidare! Skönt med folk som kan bjussa på sig själva.


Det var lite tips! Nu ska jag gå i säng så jag tar mig upp i morgon... Jippie, pyssel heeela dagen!

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Ah, tack vi kollar typ samma tror jag visst.
    Arlene gillar jag.Marion Smith e också en favvis.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails