tisdag 26 oktober 2010

Skräpiga bilder från mobilen iaf!

Nu orkar jag inte leta mer efter den där dumma laddaren! Här kommer bilder från det senaste jag gjort.

Först ut är ett minialbum som jag började med på förra scrapträffen hos Pysselskafferiet... Nu på lördag är det träff igen och jag tänkte att jag skulle lägga upp iaf en bild på den så ni ser att det faktiskt blev nåt av det. Tanken är att jag ska göra en liten Youtube-video sen där jag visar alla sidor och tags som är i.

Det här är ett s.k. Swing card. Det var första gången jag gjorde ett sånt och det var superkul. Enkelt och snabbt!

Ett mycket enkelt Grattiskort som jag tänkt sätta på en namnskylt eller likn när jag vet vem som får det.


Julkort på snedden. Stämplar från Tim Holts och Slöjd Detaljer. Jag bara älskar stämpeln med järnek! Den stämplade jag i DI Peeled Paint och målade i bladen med vattenpensel från kanterna... Visst fattade ni precis?

En av få Magnoliastämplar som jag gillar... Har satt minibrads som knappar och hon håller i en liten snöstjärna med hjälp av lite floristtråd i guld.


En minitag i Halloweentema!

Fler minitags, jultema den här gången. Bilden med snögubben är från Graphics 45's julkollektion.
Minikort till olika tillfällen... Lite bra å ha liksom!

Ja, det var nog allt för den här gången!

Natti natti mina fina vänner... Tack för alla fina kommentaren, det blir som en extra sporre för mig att skapa mer när jag märker att det gillas det jag gör!

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Your style is very unique in comparison to other folks I have read stuff from.
    Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I'll just bookmark this site.

    Review my weblog; juicer seen on tv

    SvaraRadera
  2. You need to be a part of a contest for one of the best blogs online.
    I most certainly will recommend this blog!

    Also visit my web site :: tv Buzz

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails