tisdag 19 oktober 2010

Vinnaren i mitt födelsedagscandy!!!

Ok, nu har jag hållit er på halster tillräckligt länge! Det här vinner man: 12 julpapper i 20x20 cm, två buketter rosor, 13 olika sidenband (ca 1 m/st), charms av olika slag och en hemmastickad mössa av Åremodell. Jag har suttit och stickat ist för att göra kort ett par kvällar :)...

Jag hoppas vinnaren blir glad!


Närbild på några av charmsen...

Mössan har den här färgen! Petrol... Superläcker enligt mig!




Och vinnaren är...



...




...




...




...





Wohooo! Grattis Jennifer! Eftersom du bor här i närheten så finns ditt paket på Pysselskafferiet att hämta... Jag är där i morgon om du har möjlighet annars ligger det där och väntar på dig.


1 kommentar:

  1. Ja TACK SÅ MYCKET!
    ÅÅÅÅ, jag blev så överlycklig!:D Allt detta ska jag ha?!
    Tacktacktack!!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails